Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Ali Erbaş, bir dizi programa katılmak için geldiği Konya’da Vakfımızın yaptırdığı Selçuk Üniversitesi Kampüs Camiinde cuma namazını kıldırdı ve Gençlik Merkezini ziyaret etti. Sivil Toplum Kuruluşlarının ve Temsilcileri ve İş insanları ile bir araya geldiği toplantıda bu yılın temasının "RAMAZAN VE İYİLİK" olduğunu açıkladı. Toplantıya Vakfımız  Yönetim Kurulu Başkanı Erol Küçükbakırcı,yönetim kurulu üyeleri ve idari personel katıldılar.

Diyanet İşleri Bşk. Prof.Dr Ali Erbaş İlk Teravih Namazını Konya'da Kıldırdı.

Diyanet İşleri Bşk. Prof.Dr Ali Erbaş İlk Teravih Namazını Konya'da Kıldırdı.

Diyanet İşleri Bşk. Prof.Dr Ali Erbaş İlk Teravih Namazını Konya'da Kıldırdı.

Bağış
Yukarı Dön